Často kladené otázky

Konkrétny produkt môžete vyhľadať cez vyhľadávacie okno vo vrchnom alebo bočnom menu.

Samozrejme, na našom e-shope môžu nakupovať aj súkromné osoby, aj podnikateľské subjekty. Ceny na e-shope a v košíku sú uvedené aj bez DPH.

Ak ste si tovar objednali do 14:00 hod, balíček by mal byť doručený nasledujúci deň po expedovaní balíka (najneskôr do 48 hodín). Pokiaľ je pri produkte uvedený “Externý sklad”, kolegovia Vás budú informovať o dobe doručenia (štandardne 3 pracovné dni). Ak ste si tovar objednali v piatok, cez víkend alebo dni pracovného pokoja, tovar bude doručený nasledujúci deň po expedovaní balíka.

V prípade ak Vám príde poškodený tovar alebo balíček, pošlite nám fotky na info@zmiesanytovar.sk. Budeme robiť všetko preto, aby sme reklamáciu vybavili čo najskôr a vyexpedovali Vám nový tovar. Pokiaľ nejde o elektroniku alebo inú techniku, tovar nám nemusíte posielať naspäť.

Samozrejme, pri objednávke si vyberiete spôsob dopravy “Osobný odber”, kde si objednávku môžete vyzdvihnúť priamo u nás v predajni na adrese:

M. Kukučína 676/3 vo Zvolene (zobraziť na mape)

Alebo prostredníctvom odberných miest Zásielkovne po celom Slovensku (pri objednávke vyberte spôsob dopravy “Zásielkovňa”).

Môžete využiť bezpečnú platbu kartou online (kreditnou alebo debetnou), platbu bankovými tlačidlami (SporoPay, TatraPay, VÚB Platby, Poštová Banka) alebo klasický prevod na účet.

Za príplatok 1 € môžete tiež využiť platbu na dobierku, kedy tovar zaplatíte priamo kuriérovi po doručení balíka.

Bankové spojenie pre platbu prevodom na účet

Názov účtu: ZmiešanýTovar.sk
IBAN: SK9609000000005054974989
BIC/SWIFT: GIBASKBX
Variabilný symbol: číslo vašej objednávky

V košíku, alebo v pokladni stačí zadať kód zľavového kupónu, ktorý ste obdržali cez email alebo ho získali z aktuálnej ponuky. Zľavový kupón môžete uplatniť na celý sortiment e-shopu, okrem zľavnených produktov. Zľavové kupóny nie je možné vzájomne kombinovať.

Mrzí nás, že máte problém s platbou. Skontrolujte zadávané údaje z karty, potvrdzovaciu notifikáciu alebo limit na platby kartou online. Pokiaľ tento problém pretrváva, môže byť aj chyba na strane banky. V tom prípade za tovar môžete zaplatiť prevodom na účet, dobierkou alebo nás kontaktujte.

Tovar si môžete objednať aj telefonicky na tel. čísle +421 910 321 373.

Potvrdenie o prijatí objednávky odosielame hneď ako prijmeme objednávku do systému na e-mail, ktorý ste zadali v objednávke. Prosíme, skontrolujte si spam.

Ak ste si tovar objednali ako registrovaný zákazník, stav objednávky môžete zistiť vo Vašom zákazníckom konte na www.zmiesanytovar.sk. Ak ste si tovar objednali ako neregistrovaný zákazník, stav objednávky zistíte pomocou automatických e-mailov pri zmene stavu objednávky (skontrolujte aj spam) alebo na info@zmiesanytovar.sk prípadne na tel. čísle +421 910 321 373.

Ak chcete zrušiť svoju objednávku, kontaktujte nás na info@zmiesanytovar.sk. Nezabudnite uviesť číslo objednávky. Ak ste za tovar platili kartou online, platbu Vám vrátime automaticky na účet. Ak ste platili prevodom na účet, alebo na dobierku, uveďte aj IBAN, na ktorý si prajete platbu vrátiť.